Dag 17: Los Angeles, Hollywood Blvd en High Voltage (LA Ink.)

10 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag gaan we naar Hollywood Boulevard. Op de weg ernaar toe komen we langs prachtige huizen die je vaak in de film ziet. Er zijn winkels waar je allerlei geweldige filmattributen kunt kopen. Het verkeer gaat te snel om er foto's te maken. Al snel komen we op de Hollywood Boulevard waar we nog een parkeerplek moeten zoeken. Gelukkig is die snel gevonden. In de straat zien we meteen de sterren van de Walk of Fame en het kijken en fotograferen kan beginnen. We zien er zoveel..... Ook zien we de betonnen tegels met de voetafdrukken. Veel beginnen met "Thank you Sid". Het gaat hier deze keer niet om onze Sid, maar om de man die Mr Hollywood wordt genoemd: Sid Grauman. Veel nep Jack Sparrows, super- en spidermannen, Michael Jackson, enz. willen met iedereen op de foto. Voor het Dolby Theater, waar ieder jaar de Oscars uit worden gereikt, zien we prachtige zuilen met de winnaars. In 2013 was "12 years a slave" de winnaar. In het gebouw van het theater is ook een mooi uitzichtpunt van het Hollywoodsign.Vele sterren en meters later vinden we het welletjes. Bij het Hard Rock Cafe drinken we nog wat en daar hangt natuurlijk ook weer allerlei moois aan de muur. Oa 2 originele kaartjes van het laatste Beatlesconcert van 50 jaar geleden, hier in L.A. gegeven. Dan gaan we op zoek naar de tattoostudio High Voltage, bekend van LA Ink van Kat von D. En yep ook die vinden we. We hebben buiten en binnen foto's gemaakt. Een van de medewerkers Adrienne Ironside (die ook altijd op tv is) wilde wel op de foto met Eileen. Daar werd iemand HEEL blij van, 3 keer raden wie!!! Moe en voldaan rijden we terug naar ons hotel. Daar nemen we nog een lekkere duik in het zwembad. We picknicken op ons terras en duiken weer vroeg ons bed in. Op naar weer een nieuwe dag vol met plannen.

1. Kitty:
    11 augustus 2014
    Wauw! Wat een ervaringen en mooie momenten hebben jullie al beleefd. Geniet nog van al het moois dat gaan jullie tegenkomen op de reis. Heel veel plezier.
    Groetjes Kitty