Dag 20 en 21: De terugreis

14 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

5.30 uur, de wekker gaat, allemaal nog even "aan de WIFI", dan wassen en aankleden. Om 6 uur kunnen we ontbijten en om 6.30 uur staat de shuttlebus klaar om ons weg te brengen naar LAX, Los Angeles AirPort. Daar checken we in, althans dat doet de jeugd want die zijn al sneller dan wij met dat soort zaken. Dan begint het wachten. Om 8.50 zouden we vertrekken. Er is een probleem met het computersysteem waardoor alles handmatig gecheckt, nog eens gecheckt en dubbel gecheckt moet worden. Daardoor hebben we minstens een half uur vertraging en missen we in Chicago de aansluitende vlucht. Ook was het even onduidelijk of we de bagage moesten halen of niet. Rennend en uitgeput komen bij de gate maar het is te laat, vliegtuig is al vertrokken. De reis wordt omgeboekt. We vliegen niet om 15.00 uur naar Düsseldorf maar om 21.40 uur naar Londen. En vervolgens op donderdag om 15.00 uur vanuit Londen-Heathrow naar Düsseldorf. Dat betekent langere reistijd maar goed, is niet anders. We krijgen een tegoedbon en gaan lekker naar de Koreaanse wok om te eten, orange chicken, we love it! We hebben een luxer vliegtuig en vliegen 's nachts, dan lijkt het toch korter als overdag. We hebben een eigen scherm waar je zelf kan kiezen welke films, games, muziek enz.  je wilt horen of zien. Eileen en Marielle zijn nog nooit in Londen geweest, hebben we in ieder geval het vliegveld gezien.  Als we uiteindelijk in Düsseldorf aankomen blijkt het koffer van Eileen er niet te zijn met al haar souvenirs. Dat is echt balen, hopelijk wordt het koffer snel gevonden. Dan komen we thuis en is er nog een verrassing. Op het raam buiten hangt een groot plakkaat: "just married", binnen hangen ballonnen, staan bloemen en champagne klaar en we hebben veel kaarten gekregen. Heerlijk thuiskomen zo....... Nu zit het er echt op en kan het nagenieten beginnen. Foto's, herinneringen, ervaringen hebben we plenty mee naar huis genomen.O ja, Eileen's koffer werd 2 dagen later door een koerier nageleverd!

WAT WE GEZIEN HEBBEN KUNNEN WE VERTELLEN EN EEN BEETJE LATEN ZIEN, WAT WE BELEEFD HEBBEN IS ONBESCHRIJFELIJK !!!

1. Dirk:
    15 augustus 2014
    Wel heel attent van de buurt en vrienden
    Jammer dat wij er niet bij waren .haf graag de gezichten willen zien.
  2. Henny Marielle Sid Eileen:
    15 augustus 2014
    Kom maar een keer naar uit schoenen Limburg, we hebben heeeeel veeeel vastgelegd en gefilmd !!!!!